Офтальмологія Vizio.com.ua

Дивись на світ здоровими очима!

Футболіст і співачка - нові герої рекламної кампанії бренду Trussardi

Футболіст і співачка - нові герої рекламної кампанії бренду Trussardi
Комунікаційний проект, за допомогою історій особистого характеру оповідає про елегантність і талант, представляє нове сімейство очок Trussardi.

Відомий французький футболіст Давид Трезеге (David Trezeguet) і італійська співачка і автор пісень Леванте (Levante) стали новими обличчями рекламної онлайн-кампанії #VisionaryElegance, яку проводить Trussardi Eyewear.Трезеге

Комунікаційний проект, який за допомогою історій особистого характеру оповідає про елегантність і талант, представляє нове сімейство сонцезахисних окулярів Trussardi. Вибір назви проекту «#VisionaryElegance» є символічним. Слово «visionary» в англійській мові має два основних сенсу: «мрійливість», як споглядальну дію, і «далекоглядність», як здатність бачити далі, як особливий дар «того, хто має талант».
Ця гра слів і смислів гармонійно зливається з поданням бренду Trussardi про елегантність і талант двох нових осіб рекламної кампанії.

Сайт eyewear.trussardi.com став доступним в Інтернеті з 18 березня 2016 року, і його основною складовою є зображення і відео, які стосуються проекту Visionary Elegance.

Леванте

Онлайнова презентація була запущена 22 березня на всіх основних італійських сайтах, що відносяться до моди, інформування та способу життя. Аналогічна рекламна кампанія зі спеціальними відео і повідомленнями буде запущена на всіх соціальних мережах Trussardi, а також на мережах, що належать Леванте і Трезеге.