Футболіст і співачка - нові герої рекламної кампанії бренду Trussardi
Футболіст і співачка - нові герої рекламної кампанії бренду Trussardi
Комунікаційний проект, за допомогою історій особистого характеру оповідає про елегантність і талант, представляє нове сімейство очок Trussardi.
Відомий французький футболіст Давид Трезеге (David Trezeguet) і італійська співачка і автор пісень Леванте (Levante) стали новими обличчями рекламної онлайн-кампанії #VisionaryElegance, яку проводить Trussardi Eyewear.
Комунікаційний проект, який за допомогою історій особистого характеру оповідає про елегантність і талант, представляє нове сімейство сонцезахисних окулярів Trussardi. Вибір назви проекту «#VisionaryElegance» є символічним. Слово «visionary» в англійській мові має два основних сенсу: «мрійливість», як споглядальну дію, і «далекоглядність», як здатність бачити далі, як особливий дар «того, хто має талант».
Ця гра слів і смислів гармонійно зливається з поданням бренду Trussardi про елегантність і талант двох нових осіб рекламної кампанії.
Сайт eyewear.trussardi.com став доступним в Інтернеті з 18 березня 2016 року, і його основною складовою є зображення і відео, які стосуються проекту Visionary Elegance.
Онлайнова презентація була запущена 22 березня на всіх основних італійських сайтах, що відносяться до моди, інформування та способу життя. Аналогічна рекламна кампанія зі спеціальними відео і повідомленнями буде запущена на всіх соціальних мережах Trussardi, а також на мережах, що належать Леванте і Трезеге.